Subject: About Lakrs and EAKL
From: "LAKRS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Jun 2025 14:03:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hello!

I am sending a document signed with a secure electronic signature.

Please confirm, if the letter is received.

---

Best regards,

organizational work specialist – clerk Inga Ķepīte

Latvijas Sabiedrisko pakalpojumu un Transporta darbinieku arodbiedrība LAKRS
Bruņinieku ielā 29/31-503, Rīga
Mob.: 28656124
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

* Šis e-pasts un tā pielikumā esošie dokumenti var saturēt ierobežotas 
pieejamības informāciju, cita starpā fizisko personu datus, kas adresēta 
tikai tā saņēmējam un izmantojama tikai leģitīmiem mērķiem. Ja esat saņēmis 
šo e-pastu kļūdas dēļ, vai nav pamatota mērķa ierobežotas pieejamības 
informācijas, cta starpā fizisko personu datu, apstrādei, Jums nav tiesību 
izmantot vai pārsūtīt šajā e-pastā un tam pievienotajos dokumentos ietverto 
informāciju. Šajā gadījumā nekavējoties neatgriezeniski izdzēst šo e-pastu.